Susan och hennes barnbarn fick gå i pyjamas till nästa hotell efter att hotellchefen var missnöjd med recensionen hon hade gett på Hotels.com.
En mormor och hennes barnbarn säger att de kastades ut från hotellet mitt i natten, och anledningen är ganska speciell. Mormodern Susan Leger hade gett en recension.
Susan och hennes barnbarn sparkades ut från ”Baymont Inn By Wyndham Helen” i Helen, Georgia, USA när hon fick ett e-postmeddelande från Hotels.com där hon bad henne att recensera hotellet.
Susan gav hotellet 3 av 5 stjärnor och gav några exempel på saker som inte stämde. Hon påpekade bland annat att poolen inte var öppen och att toaletten i rummet inte kunde spola ordentligt. Själv tycker hon att recensionen var ganska generös med tanke på en del av problemen. Det säger hon till Daily Mail .

Hotellchefen ringde upp henne på hennes mobil och bad henne komma ut.
När hon tackade nej, eftersom hon och hennes barnbarn var i pyjamas och på väg till sängs, kom polisen och knackade på.
Susan blev ganska avskräckt av händelsen. Hon berättar att hon egentligen trodde att det var något dåligt skämt först, men polisen gjorde klart för henne att hotellchefen faktiskt hade rätt att be henne och hennes barnbarn att gå.
”Mitt barnbarn höll fast vid mitt ben och grät. Det här var skrämmande. Det här var bara hemskt”. Säger mormodern enligt Daily Mail till WXIA.
I polisanmälan står det att anledningen till att hotellchefen bad dem att gå var för att ”gästerna hade gett hotellet en dålig recension”.
Medan hotellchefen, enligt tidningen, står fast vid sitt beslut, valde bokningstjänsten Hotels.com att tillfälligt ta bort hotellet från hemsidan.
Hotels.com har också gett Susan en återbetalning för sin vistelse.
