Stackars Thomas var inte riktigt nöjd med servicen…
Det finns kunder som butiksanställda aldrig glömmer. Thomas Karlberg från Göteborg faller in under den kategorin.
Den 60-årige mannen går just nu viralt med en video där han tappar humöret i Elgiganten. Han skickade in en skrivare för reparation, men fick tillbaka den några dagar senare med besked om att det inte var något fel på den. När Thomas Karlberg kom hem fungerade fortfarande inte skrivaren. Sedan rasade allt för 60-åringen.
Tillsammans med dottern Linda Karlberg gick han ner till Elgiganten och uttryckte ganska tydligt vad han kände.
– Tror du att jag kommer ner hit och lämna över en skrivare utan att det är något fel på den?, ropar den klart upprörda Thomas, innan han kastar skrivaren i marken.
På väg ut ur butiken stannar han framför en maskin där du kan ge feedback om din upplevelse av butikens service. Maskinen har en grön smiley, en gul måttligt glad smiley och en röd smiley med extremt nedåtvända mungipor.
Den senare får bara fem till tio aggressiva tryck innan han lämnar butiken.
Dotter Linda lyckades fånga hela utbrottet på video. Ilskan mot den dåliga kundservicen har slagit ner en nerv bland tusentals människor på nätet.