Nu ställer mannen matjätten mot väggen – efter den hemska händelsen!
John Billing ville bara ha en kopp kaffe, så han körde genom McDonald’s Drive-Through, men det gick inte riktigt som planerat. Hur som helst hävdar han att hela beställningen slutade med ett bränt ben när en av snabbmatsrestaurangens anställda lämnade över det eftertraktade kaffet med löst lock.
John Billing publicerade därför en video på Twitter direkt efter sin upplevelse på restaurangen.
”Jag har nu ett bränt ben och kaffe över hela min bil och jag måste städa upp den här röran”, förklarar John Billing i videon. Videon har sedan dess raderats från Twitter, men det finns fortfarande flera skärmdumpar på Twitter av tweeten som den olyckliga John slängde upp.

Personalen på restaurangen bjöd givetvis John på en ny kopp kaffe och gav honom servetter så att han kunde städa upp det värsta kaffespillet. John Billing var dock inte nöjd med att de inte kollade om han behövde läkarvård efter brännskadan på låret.
”Jag hoppas att jag är den sista att uppleva en incident som denna”, förklarade Billing i videon.

Locket satt inte ordentligt på koppen och John Billing förklarade att det hoppade av när medarbetaren lämnade över den varma drycken till honom i bilen. Efter det blev det fel.
Enligt huvudpersonen själv var twittervideon inte för att han ville ha ersättning. Istället vill han bara uppmärksamma problemet och se till att det inte händer andra människor. Enligt NCA Newswire har statliga hälso- och säkerhetstjänstemän uttalat att mer utbildning och utbildning kan behövas för personalen på restaurangen, och enligt John Billing är det tillräckligt bra för honom.
1992 spillde en 79-årig kvinna vid namn Stella Liebeck en kopp kaffe i hennes knä. Hon fördes akut till sjukhuset med svåra brännskador och stämde senare McDonald’s för att täcka hennes sjukvårdskostnader.