De här personerna borde verkligen fått sparken direkt – men vi kan inte sluta skratta åt deras huvudlösa beslut!

Teknik är en integrerad del av vårt dagliga liv. Även om det är en väsentlig del i vår verksamhet och i vårt privata liv, lyckas den ge oss problem.

Teknisk support är väl medveten om det: varje dag ber kunder om deras hjälp att åtgärda små eller stora katastrofer, trasiga telefoner, trassliga sladdar, brända tangentbord eller mobiler med ris inuti.

Trodde du att du hade sett allt? Då har du fel: 10 tekniker har publicerat de värsta arbeten de har varit tvungna att utföra – eller åtminstone var tvungna att försöka utföra – och vi undrar om de lyckades med den mödosamma uppgiften.

1. Efter fyra intensiva timmar lyckades tekniker att få ordning på röran av sladdar.

2. En person hade lite för bråttom med att packa upp sin nyinköpta mouse och detta är resultatet.

Något slutade fungera och detta är grendosans tillstånd nu. Går det att fixa?

4. Någon ringde efter en tekniker för att laga kopiatorn. Var ska man börja?

5. Mobilen ramlade ner i vatten, men någon har inte förstått hur man ska göra för att fixa den.

Man ska inte lägga ris i den, utan lägga den i ris för att den ska torka. Nu ser mobilen ut såhär.

6. Någon ledsnade på att höra telefonen plinga.

Så personen stoppade in den i ugnen. Hur kan man göra något liknande?

7. Den tekniska supportansvarige berättade historien om den här telefonen så här:

”Kunden kom in med sin Iphone, glaset på den hade spruckit, han trodde att han kunde ta bort glaset så att han inte skulle se sprickan längre”.

8. En rejäl röra av sladdar. Hur många färdigheter behöver man för att få ordning på detta?

9. Denna har blivit ”något” överhettad: det ser man på formen den har nedtill.

10. Någon tror att den här datorn går att laga.

Dela gärna de här bilderna med någon som vill få sig ett gott skratt!