En man önskade att han kunde ha klarat sig utan denna ”extraingrediense” när han beställde hem matvaror. Det här är riktigt läskigt!
Nitin Arora från Indien ville ta den enkla vägen ut och få sina matvaror levererade till sitt hem, men när han tittade i väskan önskade han att han själv hade gått ner till snabbköpet.
Sedan ”Blinkit” – den indiska motsvarigheten till Foodora – räckte honom väskan han hade beställt fick Nitin en enorm chock när han tittade.
”En levande råtta i brödomslaget”, förklarar den chockade kunden. Det måste vara den ”mest obekväma upplevelsen med @letsblinkit” han någonsin har haft.

I sitt inlägg på Twitter lade han även upp ett foto av bevis, som faktiskt visar en grå råtta tydligt synlig bakom skålens genomskinliga folie.

Och han tillägger: ”Om 10-minutersleveransen har sådant innehåll, väntar jag hellre några timmar än att få sådana saker.”
Nitin skyndade sig förstås att kontakta leveranstjänsten inne i appen och berättade om det ohyggliga fyndet.
Företaget bad sin besvikna kund om ursäkt och sa att deras ”oro var giltiga”.
Nitins inlägg blev snabbt viralt på Twitter och utlöste en våg av upprördhet. En användare kommenterar: ”Vad tänkte säljaren på när han packade den här beställningen? Han måste ha sett den. Eller så gjorde han det med flit.”