En man som bara är känd som Steve lärde sig en riktig läxa när han uppenbarligen var otrogen mot sin flickvän.
Äktenskapsbrott är något som verkligen delar vattnet.
Det kan utan tvekan vara gift för ett förhållande, men medan vissa anser att det nästan borde straffas med döden, menar andra att det är helt okej.
En kvinna som heter Jenny tillhör dock inte den senare kategorin.

Du kan ana det i en enorm annons som hon har säkrat i den australiensiska tidningen ”Mackay and Whitsundat Life”.
Här har hon enligt Unilad betalat för att få en annons, som omfattar en hel sida, tryckt i tidningen och innehållet i texten har gjort att en bild av tidningssidan blivit viral.
”Annonsen” lyder: ”Kära Steve, jag hoppas att du är nöjd med henne. Nu ska hela stan ta reda på vilken smutsig, otrogen flickvän du är. Hälsningar, Jenny.”
Längst ner på sidan står det också: ”PS. Jag köpte den här annonsen med ditt kreditkort.”
’Annonsen’ väckte så mycket nöje och uppståndelse i lokalsamhället att företaget bakom tidningen valde att lägga upp en bild på den på sin Facebooksida i torsdags med texten:
”Vi har översvämmats med dussintals meddelanden i morse om annonsen på sidan 4 i Mackay Life – Eftersom det finns för många meddelanden att svara på; vi skulle vilja kommentera detta.”
Inlägget fortsätter: ”1. Vi vet INTE vem Steve är, men han har uppenbarligen varit väldigt, väldigt dålig. 2. Vi vill inte avslöja detaljer om Jenny. 3. Vi har inte tagit betalt från det nämnda kreditkortet.”

Inlägget har i skrivande stund fått 3 600 ’gilla’ och har delats runt 2 000 gånger på några dagar.
Hundratals kommenterade också, med en användare som heter Jennie som till exempel skrev: ”Jag är en Jenny och min Steve var otrogen mot mig… Så jag älskar det här! Jag önskar att jag gjorde det!”
Andra har helt enkelt ”taggat” sina vänner eller gjort skrattande ”emojis”, medan några i kommentarsfältet påpekar att det mycket väl kan vara en smart idé från tidningens marknadsföringsteam.
”Det är ett reklamtrick”, skrev en, medan en annan skrev: ”Säkerligen en ljus idé från Scotty på marknadsavdelningen.”